2010. április 11., vasárnap

Varrtam is, sütöttem is :D



Hétvégén megvarrtam ezt a sötétkék pöttyös táskát. Már kb. 3-4 napja ki volt szabva, csak nem jutottam soha oda, hogy be is fejezzem. Ajándék lesz, de aki kapja úgysem jár erre, még egyelőre, úgyhogy megmutatom :)

Lidércke-féle kisvirággal és egy szép fekete gombbal díszítettem. A vállpántja is saját anyagából készült, vatelinnel béleltem. A bélése sötétszürke és egy kettéosztott zseb is található benne.
Készítek majd ilyet a Meskára is, hátha megtetszik valakinek!

Sütöttem is és most fényképeztem is! Ha már a blogom fejlécében a sütés-főzés is szerepel:D

Nem egy macerás recept! Levelestésztát vékonyra kinyújtottam, saját házi baracklekvárral lekentem, almaszeletet tettem rá, arra megint lekvár és durvára vágott dió. Hát ennyi. Vacsoráig el is kellett dugnom :)

4 megjegyzés:

bemka írta...

Már hiányoztál...de látom nem tétlenkedtél, ügyes vagy, egyre ügyesebb :)Gratulálok !

Ledorka írta...

Ó, de szép lett ez a táska! :))

tipikos írta...

Nekem nagyon tetszik a tatyó! :o))

Hencsilli írta...

Bemka, aranyos vagy,hogy hiányoltál ::DD
Ti mindig jöttök hozzám, aranyosak vagytok :)
Már reggel kiszabtam még egy táskát, gondolom ez is lesz vagy 5 nap mire elkészítem :P

Címkék

Powered By Blogger