2010. április 3., szombat

Még egy táska és nyertem is !!


Igen, nyertem! Mármint Naomi játékán egy ollóőrt és egy ollótartót is! Annyira örültem, mikor reggel olvastam a blogján a nevem, hogy elmondani nem tudom! Még sosem nyertem itt a blogvilágban, na meg a civilben sem igazán :(
Már nagyon várom az ajándékom, jó helyen is lesz, mert állandóan keresem az ollómat - azt az egyszemet :) Köszönöm, Naomi!

Ma megint varrtam egy táskát, ez már hordható lesz! ::DD Ez nem téglalap, hanem olyan kerek alakú, biztosan van valami neve az ilyen táskának is :)
Ezt a virágos anyagot még régebben turiztam, nem is nagyon maradt már belőle, talán még egy táskára való van, de nem biztos.

A bélés anyagból viszont van még egy csomó, úgyhogy abból még biztos készül valami.

Elég nagy lett, nem is gondoltam volna, hogy ekkora lesz! Most semmi horgolt virágot vagy ilyesmit nem tettem rá, szerintem ez így szép ahogy van, nem kell cicomázni!

A képek nem valami jók, mivel már este lett kész a táska! De nem bírtam ki,hogy ne mutassam meg nektek! Még a bélés alját be kell varrnom láthatatlan öltésekkel, ki kell vasalnom és holnap már villogok is vele!
A tegnapit is bemutattam családomban! Hát, nem akarták elhinni, hogy én varrtam! Aztán nagyanyám megismerte a zöld műbőrt és végülis elhitték:)

Itt most nem kukacoskodtam! :P Hallgatok Lidérckére és legközelebb először kukacolok és utána vagdosok! :)

Varrtam egy vászonzsákot is a mosódiómnak, mert a régi már nagyon tropa volt!

Hát, ez történt ma!
Szép hétvégét nektek!

5 megjegyzés:

Ildi írta...

Fantasztikus munka, fantasztikusan jó anyagból, gratulálok!!! Ehhez tényleg nem kell semmi, így tökéletes! Villoghatsz is ezzel holnap!:) Én is villognék...:(

Marika írta...

Gratulálok a nyereményedhez !!!:))))
Csinatos a táska!!

bemka írta...

Nagyon szép a táska, és szerintem is olyan szép az anyag hogy nem kell rá cicoma.Ügyes vagy és a nyereményhez is gratulálok !

Hencsilli írta...

Köszönöm,hogy velem örültök a nyereményemnek! Majd mutatom, ha megérkezett! :)
A táskámat felavattam ma, úgy döntöttem megtartom! Nagyon tetszik!

Marcsi írta...

Nagyon klassz a táskád!

Címkék

Powered By Blogger