2010. április 4., vasárnap

Díjat kaptam! :D


Díjat kaptam Bemkától !:)

Nagyon szépen köszönöm! Azt mondja a szabály, hogy nem szabad ellenkezni a díjjal, nem teszem! Pedig...

A szabályok a következőek:


1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.


2. A logót kirakom a blogomba.


3. A szabályzatot kirakom a blogomba.


4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
Ezekre a blogokra gondoltam, de a sort folytatni tudnám hosszasan..
1. Kaccat
2. Judit
3. Tipikos
4. Karina
5. Mmama
6. Latinka


5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
Teszt


Név: Hencsilli


Becenév: Henci, Hencsi, Heni ( ezt annyira nem szeretem, olyan általános )Hencida


Lakhely: Nógrád megye


Születési hely: Balassagyarmat


Magasság: 175 cm


Névnap: március 16.


Foglalkozás: műszaki vizsga adminisztrátor ( autókat vizsgáztatok :D )


Testvérek: van egy húgom


Anyanyelv: magyar


Beszélt nyelvek: kicsit angol,minimál szinten szlovák ( gyerekkoromban többet beszéltem, nagyszülők sokszor szóltak hozzánk szlovákul )


Gyűjtemény: gyűjtöm a Praktika újságokat, néha kölcsön adom és sajnos elfelejtik visszaadni, úgyhogy már elég hiányos.


Cipőméret: 39


Iskola: érettségi, mérlegképes könyvelő


Kedvenc időtöltésem: kötés, horgolás, varrás, népitánc


Zsebpénz: ??


Álom: egyfolytában álmodozom :)

Háziállatok: nincs


6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

Bemka nagyon szépen köszönöm ! Igyekszem a díjnak megfelelni !

4 megjegyzés:

bemka írta...

Mert megérdemled! :)

mmama írta...

Köszönöm szépen , de....................

latinka írta...

Ne haragudj,de csak most vettem észre,hogy rám is gondoltál.Köszönöm szépen!

Hencsilli írta...

Semmi gond Latinka, én voltam a lüke, hogy nem írtam a blogodhoz megjegyzést, hogy van nálam valami neked :)

Címkék

Powered By Blogger