2010. április 27., kedd

Horgo-blogos vetélkedő , táska és díj :)

A horgo-blogon elindult egy ötrészes verseny-féleség:) Az első határideje vasárnap járt le, úgyhogy már feltehetem amiket készítettem.
Három dolgot készítettem a dupla-ötszirmű virágból.

Dísz a lányom sapijára:

Karkötő :) :

Lámpa-dísz ( ideje volt már a szaloncukrokat lecserélni).

A játékra a lámpadísszel neveztem. Érdekes, hogy Heni is egy lámpát díszített a virágokkal :D

Közben kiderült, hogy Cukker is vagyok, legalábbis tipikos szerint:)
A kérdésekre válaszolok, de nem adom tovább senkinek, mivel már szinte az egész blogvilágot bejárta és nem is mindenki szereti ezt a díjtovábbítós dolgot.

A hétvégi konfirmáció rendben lezajlott, itt is köszönöm Zsukkának. Nagyon szépre sikerült az első úrvacsora :) Szombaton nagyon izgultam, aztán vasárnapra már megnyugodtam. Olyan aranyosak voltak a gyerekek :)

Tegnap és ma összehoztam egy táskát, ez is elég retrós a zöld műbőr miatt.

Elég nehéz ezt a műbőrt varrni ( legalábbis az én gépemmel ), de olyan jó a tartása a táskának tőle és ha valamibe beleteszem a táskám (hát igen, velem előfordulnak ilyenek, véletlenül) akkor nem ázik el benne minden.

Akkor a díj, amivel Tipikos tisztelt meg :
A díj szabályai a következők:

1. Tedd be a blogodba a Cukker Blogger-logót! (
És próbáld megállapítani, mi van rajta - valami retró nyalóka???

2. Nevezd meg, akitől kaptad!
Tipikostól kaptam a díjat. KÖSZI :)

3. Válaszolj a kérdésekre!

Kedvenc íróm: nincs
italom: mostanában a forrócsoki :)
ételem: rakott krumpli, házi pizzám, aranygaluska
énekesem: Ákos
énekesnőm: Csepregi Éva, az újak közül Lady Gaga hangját bírom nagyon
színészem/színésznőm: -
együttes: mindörökké Neoton Família :)
Dj: már kinőttem belőle
színem: mindig más
dalom: Szécsi Pál: Karolina, Neoton: Don Quijote, Ha szombat este táncol,stb.stb.stb.
sorozatom: Helyszínelők minden fajtája, House, Született feleségek is, de már olyan későn adják, hogy Hencsike nem bírja nyitva tartani a csipáját addig. Ja és a Váratlan Utazás ! amit csak akkor nézhetek ha az uram nincs itthon, mert ki nem állja ezt a sorozatot. Én úgy szeretem azokat a régi ruhákat benne :)
hangszerem: hegedű-ha hozzáértő kezében van, még sírok is a hegedűvel együtt:), az orgona hangja is tetszik a templomban
hónapom: május
napom: olyan vagyok mint Garfield:utálom a hétfőt, a többi jöhet :)
évszakom: nyár, imádom a strandot :D
napszakom: ?
sportom: néptánc annak számít?? most azt űzöm sport helyett :P
bloggerem: mindenki akit jobboldalon láttok :)
kommentelőm: akik rendszeresen jönnek: tipikos, bemka, lidércke, kaccat ( csak ő most nem tud kommentelni valamiért )

4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve), akiknek továbbadod!
Itt akkor nem nevezek meg név szerint senkit. Ha valamelyikőtöknél még nem volt, akkor érezzétek magatokénak a díjat :)


6 megjegyzés:

Kriszta írta...

Hú, a Váratlan utazást én is nagyon szeretem, mikor sikerült megszereznem, napokig csak azt néztem :)))

Hencsilli írta...

:DD Ugye milyen jó kis történetek?? El bírnám magam képzelni abban az időben ... milyen szép is lenne:P

Zsukkata írta...

:D Nagyon tetszik a lámpadísz, ha lesz egy kis időm... öööö.... talán majd a nyáron... akkor koppintom :D
Örülök, hogy jó volt a hétvége ;D!

Hencsilli írta...

Kata, de jó hogy itt vagy :D:D:D
Remélem, még a tavasszal le tudod koppintani :)
A hétvége egy örök emlék marad :)

Kaccat írta...

Csatlakozom én is :-) a váratlan utazásnál csak az Anna sorozatot szerettem jobban (Mondjuk az csak 4 részes, de ugyanott játszódik és ugyanaz írta :D
És igen, úgy tűnik, most már tudok kommentelni :D
Na ha már sikerül, akkor gyorsan megdicsérem a bugyinesziket is, nagyon jók!

Hencsilli írta...

Kaccat, de jó hogy sikerült ez a kommentelés:D:D
Örülök,hogy tetszenek a neszik :)
Igen, az Anna sorozat is jó volt !

Címkék

Powered By Blogger