2010. április 16., péntek

Nyereményem Naomitól :)

Megérkezett az ajándékom, amit Naomi játékán nyertem! Olyan izgatottan bontogattam a csomagot!

Ez volt a borítékban:

Aztán kibontottam és ezek a gyönyörűségek voltak benne! Kedves szavakat is kaptam az ollóőr és az ollótartó mellé :) A kis pillangó olyan aranyos! :D
Nagyon szépen köszönöm az ajándékot, jó helye van nálam!

A héten még a horgo-blogos játékra is készültem, de nem tudom ,hogy mutathatom-e a blogomon vagy sem... ha igen, akkor majd megmutatom, hogy mit készítettem.

7 megjegyzés:

Mici írta...

Tényleg nagyon szép! Gratulálok a nyereményhez!

Mici írta...

Tényleg szép! Gratulálok!

Mici írta...

Ó. Elsőre úgy tűnt nem ment el... :)

Hencsilli írta...

Mici, de örülök,hogy itt vagy :D És háromszor is! :P Ugye, milyen szép??

Naomi írta...

Kedves Hencsilli!

Nagyon örülök, hogy örülsz az ajándékodnak! Veled örülök én is! Remélem, jó hasznát veszed az ollótartónak és az ollóőrnek is! :o)
Látom, máris van egy "lakója" és van kit "őrizni" is! :o))

Használd egészséggel, és boldogan! Szívből kívánom!

Naomi

Hencsilli írta...

Szia Naomi! Köszönöm a jókívánságokat. Igen, van már lakója... az egyetlen ollócskám. Így már nehezebb az esélye, hogy eltűnjön. Állandóan kerestem :P

Karina írta...

Kedves Hencsilli!
A díjat most mutatom be a blogomon és még egyszer nagyon köszönöm!!!

Címkék

Powered By Blogger