2012. január 17., kedd

A villámgyors játék nyertese:

Mivel nem vagyok szőrösszívű, Nanga jelentkezését is elfogadom, így 13-an vagytok :D
Sorsolás: RandomOrg-gal - asszem utolsó próbálkozás volt, képtelen vagyok ide beilleszteni rendesen a képet. Vagy az eredményt nem írja ki, vagy ilyen lesz:(


True Random Number Generator

Min: 1
Max: 13
Result:
6
Powered by RANDOM.ORG

Szóval a nyertes: Gabi :)
Ha jól sejtem a személyes átvétel is megoldható,igaz? :D

Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy játszott velem.

Ui: Kicsit már jobb a karomnak, de még mindig nem az igazi - a megkezdett horgolt sapit sem tudom folytatni :(, de inkább megvárom míg minden oké lesz:D

5 megjegyzés:

Erika írta...

Erről szépen lemaradtam!! Majd legközelebb. :))
De a nyertesnek gratulálok!!

Gabi írta...

Köszönöm a gratulációt!
Természetesen személyes átvétel megoldható! :)
Karácsony előtt csak megcsodáltam a munkáidat , most a szerencse úgy hozta, hogy enyém is lehet!!!!!

Nanga írta...

Köszönöm, és igazságos a sors, hogy nem nekem adta a nyereményt :) Legközelebb gyorsabb leszek (akkor értem a sor végére a kendőmön...)

Gabi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Gabi írta...

Elérhetőségem gabriella.rinkacsne@gmail.com

Címkék

Powered By Blogger