2012. január 24., kedd

Kötött mellény 1+ 0,25 :)

Vagyis egy készen van:


Egy másik pedig itt tart:


Lehet, hogy a 0,25 az túlzás volt?
Egyébként nagyon szép zöld színe van, csak nem tudok fényképezni :(
Kiegészítem még szürke csíkokkal, mert különben nem lesz elég a fonal.

Kérdezném tőletek: nektek is jobban esik most kötni, horgolni? Mármint akik varrni is szoktatok :) Ma muszáj volt varrnom, mert meg kellett foltoznom azuram munkásnadrágját, de semmi több késztetés ... :(( Ugye ez nem marad így??? Pedig tervbe vettem, hogy egy régi kabátomat újraélesztem egy táskában, de valahogy... hát nem is tudom, mi ez ?!

3 megjegyzés:

Ida13 írta...

Valami lehet a levegőben, mert én is horgolok most. Az a keresztszemes utáni legkisebb huzalmam, de most nagyon rákívántam.
A fotózás. Hááát igen. Ott sokunknak van mit tanulni!

Pampalini Anikó írta...

Oh, Heni bébi! Én is jobban szeretek most horgolni, már minden nőnemű kapott horgolt ujjatlan csipkekesztyűt, csak az enyém tolódik. Bár tegnap varrtam kis cipőt, de valahogy nincs most ihletem. Jobban vonz a puha, meleg...fonal :-)
Ne aggódj, tavaszra elmúlik! Jön a nap, fény, meleg, kelleni fog a táska!

Hencsilli írta...

Ahh, megnyugodtam :D Akkor nyugodtan kötögetek tovább... ja és még egy horgolt sapit nem is fényképeztem le :)
Akkor horgolásra, kötésre fel! :))

Címkék

Powered By Blogger