2012. január 2., hétfő

Ismét eltelt egy év...

De milyen hamar! Annyira elment ez az egy év!
A lányom is idősebb lett egy évvel :)Három hét múlva izgulhatunk a gimnáziumi felvételi miatt.... pedig most született :))) Ahogy mondani szokás, öregszenek a gyerekek :D

Békés, boldog új évet kívánok mindenkinek! Kívánom,hogy minden vágyatok valóra váljon, alkossatok szépeket, békében éljetek!

Megmutatnám nektek a piperetáskát, amit Erika játékán nyertem:
Ugye milyen szép?? Nagyon tetszik - örülök,hogy én nyertem.
( Én is gondolkodok valamiféle villámjátékon... lehet már a héten :) )

Ez a szőnyeg pedig a lányom szobája elé került:

Igaz, mikor elkezdtem horgolni még takarónak indult.:P Maradék fonalakat használtam hozzá. Elég súlyos egyéniség lett már így is, úgyhogy gondoltam egyet és a meglévő horgolást félbehajtottam, összehorgoltam és az ajtó elé tettem.

Újrahasznosított alkotás lett ez is. Az idei évben szeretnék még több mindent újrahasznosítani. Olvastam sok bloggerinánál, hogy idénre ők is ezt a célt tűzték ki maguk elé. Régi nadrágokat, ruhákat már használtam fel erre a célra.
Én a turis ruhák, fonalak felhasználását is újrahasznosításnak gondolom. Szerintetek is az?
Most pont egy turiból származó fonalból kötök egy mellénykét magamnak. Egy egyszerű mintával - ha már lesz értékelhető mennyiség kötve belőle, akkor felteszem a képet. Amúgy elég jól haladok vele, az eleje már 90%-ban készen van. Nagyon régen kötöttem már, de hát nem kiállításra megy :D

Remélem idén is lesz, aki kíváncsi a blogomra, az alkotásaimra, bakijaimra, morfondírozásaimra :D

Szép évet kívánok Mindenkinek!




1 megjegyzés:

Erika írta...

Boldog Új Évet Neked is!!!

Örülök neki, hogy tetszik a neszesszer, használd egészséggel!!

Címkék

Powered By Blogger