2012. január 29., vasárnap

Sapik koraszülött babáknak

A Facebook-on találtam egy felhívást a kötős-horgolós csoportban, hogy az I. számú Gyermekklinika koraszülött osztályának szüksége van pici sapikra.

12 db-ot vállaltam, abból 8 db már elkészült:

Annyira picik a sapik - még a nagyobb méret is :((
Összehasonlításképpen egy nemrég elkészült buggyosabb sapi mellett:
A legkisebb méret pedig egy játékbabán:
Remélem, hogy én is tudok segíteni ezeken a pici babákon, ha máshogy nem, ezekkel a sapikkal.
Úgy tudom, hogy annyi felajánlás gyűlt össze, hogy más városban lévő osztályoknak is jut belőle!:))

5 megjegyzés:

Pampalini Anikó írta...

De jó, hogy Te is részt veszel benne!
Én is varrtam-horgoltam azt hiszem 13 db-ot, kell még egy, ez nem szerencsés szám.
Ha kell a postázási cím nálam megvan!
Küldöm, ha kell.

Annás írta...

Nagyon helyesek a sapik :) Én még csak ma vettem fonalat egy takaróhoz, nemsokára neki is látok...

Katalin írta...

teljesen magával ragad, bár a fészbukon nem látok szét, keresem a leírásokat , csatlakozásokat

Hencsilli írta...

Ancsika, köszönöm én megoldom máshogy - Huligánlány bejön érte a munkahelyemre. Nagyon kedves tőle!
Igazság szerint én már nem is tudom, hogy kitől honnan indult - annyiféle kering már a neten, meg az fb-n is, hogy nem lehet kiigazodni.
Katalin, ha megkeresnéd Ancsikát, küld neked egy e-mail címet. Ugye?
A takaró is nagyon hasznos, jó munkát hozzá kedves Annás :D

Csillus írta...

Gyönyörűek és hasznosak a sapik....tiszteletre méltó amit tesztek...minden elismerésem!

Címkék

Powered By Blogger