2011. november 1., kedd

Piperék hétvégéje és egy mikulászsáké :)

Ezzel nagyjából mindent el is mondtam :D
Szóval, piperéket készítettem a hétvégén.
Az első ez a farmer újrahasznosítással készült, horgolt virágokkal, gombbal díszített volt:


Aztán következett a bordó bársonynadrág újrahasznosítása:

Szalaggal díszítettem. Először csak egy csíkra gondoltam, de amikor megláttam, hogy ferdén!! varrtam fel, kitaláltam ezt a megoldást a másik csíkkal. Yoyo-virággal és gombbal díszítettem. Egy ilyen yoyo-t készítettem egy rózsaszín pólómra is :D
A pipere belülről:


Varrtam egy mikulászsákot is. Egy egyszerűbb télapót applikáltam rá. Nekem nagyon tetszik :D


Ezeket alkotgattam a hétvégén... nagyon jó volt itthon! Együtt a család, főzés, sétálgatás, pihenés... szeretem az ilyen hétvégéket :)))
Persze a megemlékezés sem maradt el....



2 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

Nagyon szuperek!;)

Eta írta...

Megérkezett a meglepetés. Sikerült. :o)) Köszönöm.

Címkék

Powered By Blogger