2011. november 13., vasárnap

Mikulászsák és gobelinek

Készítettem még egy mikulászsákot:
Szép kis fenyőfás szalaggal kötöttem meg. Közelről ilyen, az alapszín világos kék - ebből a képből mondjuk nem nagyon derül ki, azért írtam le :P
Ezt a pzs-tartót és tolltartót pedig Etának küldtem - már használatba is vette, aminek nagyon örülök :D
Ezeket már nem most varrtam, a hétvégén itthon sem voltam. Maratoni tv-felvételen voltunk az iskolás és a táncos gyerekekkel. A TV2 műsorában leszünk benne karácsonykor - nagy vagy! Sajnos a táncosaink elég kevés időt kaptak, de nagyon ügyesek voltak és ez a lényeg! Nem jutottunk tovább, de jó buli volt - és fárasztó.

A héten voltam kiállításmegnyitón:) Itt helyben a Gobelin-kör minden évben rendez kiállítást. Most én is elküldtem három gobelinemet és ki is állították őket, aminek nagyon örülök.
Most csak a spanyol táncosnőt tudom megmutatni, mert ezek szerint nem fényképeztem le a többit :( Kb. 2 éve varrtam ki, a kollégáimtól kaptam az alapot születésnapomra - nagyon eltalálták az ajándékot! :D
Találtam egy fényképet, ezt a virágcsokrot nászajándékba készítettem.
A másik két kép egyébként egy kálacsokor és a Háziáldás. December közepéig van a kiállítás, majd utána lefényképezem nektek őket:D

Szép hetet kívánok nektek!





Nincsenek megjegyzések:

Címkék

Powered By Blogger