2011. augusztus 26., péntek

Szereted a szilvásgombócot??

Ha igen, akkor mindenféleképpen itt a helyed!

A táncosokkal mi is készítjük és áruljuk a szilvásgombócot és a nudlit! Már negyedik alkalommal leszünk kint! Szép kis összeggel tudjuk így támogatni a táncos gyermekeinket - cipőt, ruhára anyagot veszünk, rendezvényekre zenekart ebből fizetjük stb.
Ez már a kilencedik rendezvény lesz - rengeteg fellépő, gombócfőző, látogató! A jó hangulat garantált! Tavaly délelőtt nagyon esett az eső, aztán elállt és elég jó idő lett! Most pedig kánikula lesz !
Szóval, nagyon jó kis program ez Kétbodonyban!

Ha tehetitek, gyertek el!
Egy kép ízelítőnek a csapatunkról :


Kész a pruszlikom 90 %-ban, úgyhogy már felvehető! Szóval, a pruszlikomról megismertek! :D
Meglepetésként ért, hogy ennyi idő alatt kész lett vele anyu :)) Szóltam neki, hogy felmegyek a másik pruszlikért, mert ki kell mosnom, erre szinte készen is volt a másik! Áll le :) Gyorsan felvarrtam rá a csipkét, patentot vettem, úgyhogy menetkész a holnapra!

Remélem, valakivel találkozok ott közületek! Erika, jöttök?
Délelőtt fel is lépünk, úgyhogy még a színpadon is láthattok, ha időben jöttök!

3 megjegyzés:

eSKa írta...

Nagyon jó program, és nagyon kreatívak vagytok. Én imádom a szilvásgombócot, de sajnos nagyon messze vagytok. sok sikert kívánok nektek :)

Erika írta...

Sajnos nem tudunk menni, költöztetjük a lányomat, kezdődik hétfőn a suli. De majd gondolok rátok!!
Nagyon szép napot kívánok nektek!!!!

Napsugárkisasszony írta...

Jöttem szólni,hogy találsz nálam egy meglepit!;)

Címkék

Powered By Blogger