2011. augusztus 9., kedd

Sikerült!

Lányok, nem hiszitek el - sikerült átmásolni!

Mindenkinek köszönöm, aki tanácsokkal látott el! Szépen összegyúrtam őket és ez lett előle!

A fénymásolatot piros filccel megerősítettem, hogy jobban lássam. Ezután rátettem az előlap fóliára (darabra is adtak, de először a százas csomagot mutatták - majd kiugrott a szemem az ára láttán - aztán megkönyörültek rajtam :) ) és körzővel kilyukasztgattam.

Ilyen volt a kezdetén:


Ez pedig végig kilyukasztgatva még a papírral.


Átmásolva sifonra.


Vettem grafitot és késsel lereszelgettem, majd ráöntöttem a fóliára és pzs-vel beledörzsölgettem.

Itt pedig már a második minta is rajta van.


Elég jól látszott a minta, de én azért vékony grafittal még átmásoltam, hogy jobban lássuk!Aztán ha jobban belejövök a dörzsölésbe, már lehet hogy nem is kell.

Köszönöm, hogy ismét segítettetek! Orsi neked külön is köszönöm :)


6 megjegyzés:

Erika írta...

Ügyesen vagy, jól megoldottad a helyzetet!!

Igaz már rájöttél a módjára, de azért leírom neked, hogy kisebb korában a lányom hogyan oldotta meg a rajzokat, ha éppen megtetszett neki valami és másolni szerette volna.
Lefűzhető tasakokra (bugyira) másolta át a mesefigurákat. És innentől maradt nekem a körzővel való lyukasztás.
Nem tudom, hogy ez mennyire válna be neked egy ilyen sűrű mintához, de alapötletnek ez is megfelel.

Orsi írta...

Szép lett! Majd a hímzést is mutasd meg!
Különben elárulom, hogy ez egy régi módszer, a freskók festésénél alkalmazták.
Senki nem festett rögtön a falra, hanem előbb papírra készítették el a művet, azt lyukasztották ( ez az ún. karton ) és szénporral vitték fel a falra. Aztán festettek:-)

Hencsilli írta...

Köszi Erika! Ez kicsit vastagabb a "bugyi"-nál, remélem ki is bírja a sok másolgatást.

Orsi, akkor mi legújabbkori Michelangelok vagyunk?

Orsi írta...

úgy, úgy

eSKa írta...

Hencsi! Nagyon jól megoldottad végül. De a hímzés se lesz semmi. Az előző pruszlikodon is milyen gyönyörű a hímzés. Csak ámulok.

Louisette írta...

Lovelykreativ bloga
greeting from Belgium
Louisette+2 golden retriever

Címkék

Powered By Blogger