2010. december 6., hétfő

Zsebes tárolók

Elkészültem még két zsebes tárolóval. Még kettőt kell készítenem, mert közben még egyet rendeltek pluszban. Egyet már csak össze kell varrnom, az ötödiké még csak fejben van meg:)


Sok bloggerinánál olvastam, hogy ádventi vásárokban vesznek részt. Én is készülök karácsonyi vásárra. Vegyes érzéseim vannak: mi lesz, ha nem jön el senki? ha leócsárolják majd az alkotásaimat?, ha senki nem vesz semmit??? Kicsit aggódok,mert olvastam nálatok jó és rossz élményekről is, de azért lázasan horgolom az angyalkákat és majd készítek szaloncukikat is. Majd meglátjuk - egyszer ezt is ki kell próbálni, nem igaz?

Jelentkeztem Tipikosnál játékra, remélem nyerek egy angyalkát:D

2 megjegyzés:

katha írta...

nagyon tetszik a színvilágod, kedvesek tárolók! a vásártól pedig ne félj! :)

Hencsilli írta...

Köszönöm katha! Remélem,hogy feleslegesen aggódok a vásár miatt:D

Címkék

Powered By Blogger