2010. december 21., kedd

Készülődök...

..életem első vásárára.
De még mindig nem vagyok teljesen kész azzal, amit vinni szeretnék.

Ennyi szaloncukrot tudtam készíteni, remélem nagy részük el is fogy.


Készítettem Ancsika leírása alapján pzs-tartókat. Nagyon jó kis leírás, én eddig ferdepántoztam, vonalzóval méregettem a sarkokat - most már nem! Elolvashatjátok a leírását itt!

Egy pár papírzsepi tartó még összevarrásra vár, horgolt mobiltokra gombot kell varrnom, szeretnék még szappanbugyrot horgolni, piperéket át kell vasalnom... szóval nem tudom, egyáltalán tudok-e annyit vinni amennyit szeretnék.
Na, mindegy majd lesz valami! Ha nem felejtek el fényképezőt vinni, akkor készítek képeket is
Azért ugye szorítotok?


3 megjegyzés:

Kaccat írta...

én szorítok! Egy kalappal! :-)

Karina írta...

Én is szurkolok, sok sikert!!

Pampalini Anikó írta...

Én már tegnap is szorítottam Neked, de valahogy nem került ide a bejegyzésem!
Nagyon szépek lettek a cukik (megint), a zsepitartók leírása pedig ezek szerint követhető, értelmezhető. Örülök neki, hogy nem csak én értem, mit írtam le :-D

Címkék

Powered By Blogger