2010. október 17., vasárnap

Mindenféle

Nem voltam valami nagy alkotásban a héten:(

Maradék csíkokból készítettem ezt a tini-neszit ajándékba.

Az angyalkákat horgolgatom azért, de nem rakom fel ide megint, úgyis ugyanolyanok :D

Zsuzsi kitette a lehetőséget a blogjában, hogy bárki feltegye ide bemutatkozását, hogy a vásárolni kívánók és eladni szeretők jobban megtalálják egymást a blogvilágban. Én is feltettem kis bemutatkozásomat - ti is bátran írjatok a kirakatba!

Hétvégén lányommal Nyugat-Magyarországon jártunk egy helyi csapattal kiránduláson. Nagyon jó volt. Hirtelen jött az ötlet - pont ablakpucolást terveztem szombatra, na mindegy majd a héten valamikor:(

A fertődi kastélyt most újítják fel. Még így is szép, de milyen szép lesz!:D
Herendi kiállítás is van - egy tervezőt megihlettek a minták és ezt a két szépséget készítette :


A nagycenki kastélyban pedig pont akkor indultak vadászatra a lovasok, amikor ott voltunk. Mintha visszamentünk volna az időben - teljesen el tudtam képzelni, ahogy elindulnak a grófok és hercegek vadászatra ... a grófnék meg a gyönyörű ruhákban integetnek nekik, aztán suhogva bevonulnak teázni és kártyázni... de szép lehetett.



Rövid, de mégis tartalmas hétvége volt.Szeretem az ilyeneket! Holnaptól pedig megint munka, meló,munka....

2 megjegyzés:

Pampalini Anikó írta...

Nagyon tuti ez a neszi, jól passzolnak a színek. Szép!

Hencsilli írta...

Köszi :D

Címkék

Powered By Blogger