2010. március 15., hétfő

Tilda Nyuszkó :)


Ritától kaptam a mintát a Tilda-nyuszihoz. Jó volt vele bíbelődni :) A testéhez valami sztreccspamut félét vettem, először nem akarta a gépem varrni, de aztán mégis kiegyeztem vele. Elég ducira sikeredett a nyuszkóm, csak akkor vettem észre, hogy milyen kis dagi, mikor már majdnem teljesen kitömtem. De ha valami merevebb anyagot választottam volna, akkor biztos nem engedi magát ennyire kitömetni.

A szem és száj hímzésével is meg vagyok elégedve, mármint magamhoz képest:) Valahogy a hímzés nekem nem fekszik,nemtom miért, pedig keresztszemezni is tudok,meg gobelint varrni is, de valahogy a hímzés nekem nehéz :(

Hátulra a pántokhoz kapott gombokat, azzal rögzítettem a szoknyához. A varrásokat léci ne nézzétek, vagy csak csukott szemmel-nem lett olyan szép.



Mindent összevetve olyan kis aranyos lett.


Ja, és kockásfülű :)

Köszi Rita a mintát! Magamtól sosem jutott volna eszembe Tilda nyuszkót készíteni! Igazság szerint - ezt Ritának is írtam - valahogy nem vagyok kibékülve ezekkel az érdekes figurákkal, de ez majd lehet hogy változik nálam.

( most nézem a képeken, hogy milyen büszke saját magára, úgy fennhordja az orrát, nem? ) ::DD

3 megjegyzés:

Xtiiih írta...

Szia!
Bocsi, de szeretném felhívni az olvasók figyelmét a saját blogomra, amely most indult. Nem egy témával fog foglalkozni. Hanem olyanokkal amik szerintem érdekesek.(pl.street art, anime és könyvajánlók, saját gondolatok...stb)
Akinek van kedve nézze meg:
http://nincsneve-noname.blogspot.com/
Még egyszer bocsi a hirdetésért

Marika írta...

Olyan aranyos :))
Jaj nekem is neki kéne állni:-)

tipikos írta...

Nagyon cuki! :O)))

Címkék

Powered By Blogger