2010. március 13., szombat

Még mindig ökoszatyrok!



Ma készítettem megint kettőt. Most a vászonszatyor készítésével nem bíbelődtem, mivel a turiban be tudtam szerezni vagy 5 tök jó állapotú szatyrot, csak ki kellett mosnom.

Mindkettőt vatelinre kukacoltam és hátlapot is kaptak.
Az egyiket csíkokból szabtam ki, ez olyan fiatalosabb. A nagyvirágos meg elegánsnak is mondható... talán. Most nem ferdepántoztam, meg nem is egyenespántoztam, hanem színt-színnel szembefordítva a két anyagot összevarrtam, láthatatlan öltéssel bezártam és felvarrtam az elejére. Lehet, hogy kicsit közelebb kellett volna varrni a széléhez, majd legközelebb.

Ezen a képen az eddigi négy összecsukható szatyrom látható:

Holnap már hozzá kellene fognom a varrószakkörös nyuszihoz. Remélem el tudok szabadulni ezektől a szatyroktól :)

3 megjegyzés:

hildiko írta...

Írnék Neked, de nem találom az e-mail címed!

Légyszives küldd el a hildiko74@gmail.comra!

Köszi: Ildikó

bemka írta...

Egyre jobbak..assszem én is nekifogok :))

Hencsilli írta...

Ildikó írtam neked mélt. Közben a profilomban módosítottam az elérhetőséget, nem is vettem észre, hogy nincs ott a mélcímem.
Bemka, szerintem fogj neki te is ! :)

Címkék

Powered By Blogger