2010. május 31., hétfő

Horgo-blogos vetélkedő és Varrószakkörös feladat

A horgo-blog vetélkedő 3. fordulójára készítettem ezt a ceruzatartót, amit akár minivázának is lehet használni.


Csigavonalban kellett horgolni és abból kellett valamit kihozni. Hát, nekem ez sikerült :) Horgolt virággal díszítettem. A munkahelyemre is készítettem már ilyen tolltartót, csak azt konzervdoboz köré horgoltam, ennek a belseje pedig félliteres ásványvizes palack.
A mellette lévő kis "bonbonier" :) pedig tejes-zacskók csíkokra vágásából készült. Hát, mit mondjak jól megszenvedtem vele. Nagyon nehéz volt horgolni, legközelebb vékonyabbra vágom a tejeszacskót :P

A varrószakkör projektje volt a zacsitartó baba.

Már nagyon hiányzott a konyhámból. Eddig a zacskók az egyik fiókban voltak a konyhaszekrényben. Most már Ludmilla ruhája alá rejtőzhetnek :) A Ludmilla nevet lányom ragasztotta rá. Szerintem illik is hozzá. Egy horgolt virágot tart kezében. A ruhája amúgy egy kinőtt póló - kicsit leegyszerűsítettem a varrást.

Hétvégén még alkottam dolgokat, majd a héten valamikor felteszem őket, hogy véleményt mondjatok róluk :)

Nincsenek megjegyzések:

Címkék

Powered By Blogger