2015. január 10., szombat

BUÉK 2015!

Igaz, hogy már lassan január közepén járunk, de azért gondolom ér még Boldog Új Évet kívánni minden kedves errelátogatónak :D

Szeretném megmutatni nektek, hogy milyen ruhában töltöttem az óév utolsó éjszakáját!
Szilveszter előtt két nappal jöttem rá, hogy nem igazán tudom mibe menjek bulizni, a helyi boltok kínálatáról inkább ne is beszéljünk...szóval, varrnom kellett egy ruhát magamnak!

A fekete pamutjersey és a csipke is már évek óta lapult a szekrényemben, most előszedtem és megvarrtam a 'kis feketét'. Különösebb szabásmintája nem volt, leméricskéltem magam, felrajzoltam zsírpapírra, aztán az anyagra és variáltam. Szerencse volt, hogy csak szűkíteni kellett, bővíteni nem.

Elöl is csipkebetét van a ruhában, hátul pedig a deréktájon - ez kicsit különlegessé teszi, szerintem.

Nagyon jól éreztem magam a ruhában és a buliban is egyaránt!

Hamarosan jövök újabb alkotásokkal!





1 megjegyzés:

horimarika írta...

Nagyon pöpec!!! Csinos vagy benne, tényleg különleges.

Címkék

Powered By Blogger