2013. május 16., csütörtök

Én kiskertem....

Bazsarózsát azért nem ültettem, de egy csomó mindent igen.
Van egy kis hétvégi házikónk a közelben, megpróbálkoztam ezzel-azzal.
Ilyen szép virágaim nyíltak :



 Hónapos retek, már reteklevél krémlevest is készítettem, nagyon finom lett.
 Saláta
Borsó
 Hagyma
 Sóska - nem sok maradt sajnos, de ennek is örülök :D
 Retekföld
 Salátabár
 Borsókáim
 Hagyma liget
 Májusi lonc, rengeteg virággal
 Zsákmány :
 Ő pedig kékfejű gyík, a házőrzőnk - nekem kicsit félelmetes, a lányom viszont nagyon szereti fényképezni, kisgyík pedig egy szupermodell :)


Mivel kisházunkkal szemben van egy akácos, nem hagyhattam ki az akácvirág szörpöt sem. Készítettem még egy adagot, sziruposat - télire.
Közben varrok, hímzek - már két táska készen, mutatom :D





Nincsenek megjegyzések:

Címkék

Powered By Blogger