2013. március 11., hétfő

Táskák

A hétvégén nagyon termékeny voltam táskaügyileg - mármint magamhoz képest :)
Egy nap alatt kettőt is varrtam.

Az első ez a szürke csíkos volt:

Még régebben turiztam egy pulóvert, hátha jó lesz rám valamikor... hát nem lett, meg amikor kimostam, kicsit össze is ment, mivel gyapjú :P Kidobni nem szerettem volna, így táska lett belőle. Bélése is van, remélem nem fog nyúlni hordás közben. Zseb nincs belül - kívül van, csak mikor már az alját hozzávarrtam, akkor vettem észre hogy fordítva kezdtem el...brrr!! - most már így marad, dísznek.

A másik táska is újrahasznosítás:

A farmer egy hosszú szoknya volt, a mintás anyag pedig otthonka :)))...., mindkettő turis ( a saját otthonkámat fel nem vagdosnám :))), jó ez csak vicc volt, remélem gondoltátok :)... ), úgyhogy ez is újrahasznosítás.

Belül cipzáros zseb és az otthonka eredeti zsebét is meghagytam.
Állíthatós a pántja - nem is olyan nagy ördöngősség, kezdek belejönni :)

Közben kötök is egy pulóvert, hétéves kislánynak. Kámzsanyakas lesz... valamikor :D



1 megjegyzés:

tipikos írta...

A szürke nekem nagyon bejön! :DD Keresnem kellene egy kihízott pulcsit!? :DD

Címkék

Powered By Blogger