2013. február 17., vasárnap

Heti alkotások

Horgoltam még egy cicasapit kérésre, egy 7 éves kislánynak.
Konkrét elképzelései voltak: bőrszínű legyen a füle belseje, rózsaszín orra és zöld szeme.
Így sikerült:
Nagyon aranyos a sapiban :D

Még valamikor tavaly kaptam egy ismerősömtől ezt a régi falvédőt. Kicsit kopottas, sárgás, néhol lyukas - de nekem pont ettől tetszik :) Valahol szerették,használták.
Nagyon szeretem az ilyen falvédőket, mindig a gyerekkoromat juttatják eszembe... amikor a dédiéknél ebédeltünk, mindig ezeket olvasgattuk a falon, ott ugyanis több is volt...ma már meg sincsenek :(
Körbeszegtem fehér vászonnal, kapott egy vékony vatelin bélést és hátlapot - most már csak arra vár, hogy a konyhám dísze lehessen.

Újrahordhatóvá tettem egy farmernadrágot is - a virág közepe egy pillanatragasztó okozta pöttyöt rejt.
Tetszik a tulajdonosának.. nekem is :D



Nincsenek megjegyzések:

Címkék

Powered By Blogger