2012. augusztus 22., szerda

Hímzés,varrás...

Ma készültem el ezzel a hímzéssel:

Egy miniruhára hímeztem kalocsai mintát. A mintát kézzel rajzoltam papírra, mivel ekkora méretben nem találtam semmi mintát, és indigóval másoltam át a ruhára. A vállára teljesen kézzel rajzoltam, mert az egy hirtelen ötlet volt :D

Ezt a kis farmertartóka is hirtelen ötlet volt.

Barátnőm kérte, hogy készítsek neki egy nyakbaakasztós valamit, hogy a nyaraláson nála lehessenek az útlevelek, pénztárca. Tovább tartott a szabásmintát kitalálnom, mint megvarrni az egészet. Nagyon egyszerű kis tok, semmi díszítés, patenttal  záródik.

Nyaralás előtt közvetlenül jött egy megrendelésem - nadrágra és pólóra kértek hímzést.
Mivel nyaralás közben nem szerettem volna hímezni, anyura bíztam az elkészítést.
Szerintem szép lett, a megrendelőnek is tetszett:


Próbálkoztam vásározással is - nem sok sikerrel... inkább nem is beszélek róla :(((
Most más vonalon próbálkozom a portékáim értékesítésével, hátha az sikeresebb lesz. :D

Hétvégén pedig Szilvaszombat Kétbodonyban! Jó kis program! Azt hiszem, már 5. éve főzzük ott a gombócot a tánccsoport tagjaival! Nagyon jó buli, de nagyon fárasztó is! De ez kellemes fáradtság - hiszen tudjuk, hogy így a gyerekeknek lesz pénz új viseletekre, cipőre, csizmára :D

Gyertek el ti is, ha még nincs programotok!
Ui: népviseletben fogom álcázni magam, de azért remélem felismertek! :D





2 megjegyzés:

Kati írta...

Nagyon szépek ezek a kalocsai mintás ruhák:)

Hencsilli írta...

Köszi Kati! Nekem is nagyon tetszenek, örülök hogy divat lett :D

Címkék

Powered By Blogger