2012. február 22., szerda

Végre varrtam!!!

Régebbi bejegyzésemben írtam, hogy valahogy nem tudtam a varrógép felé integrálódni, csak horgoltam-horgoltam-horgoltam.
Pedig ötleteim is vannak, de valahogy mégsem ment!
Tegnap megtört a jég... vagy megtört az átok!
Ahogy írtam volt egy hosszú kabátom, ami már erősen elhasználódott állapotban volt, tehát megérett az újrahasznosításra.
Nagyon jó puha anyaga van, sajnáltam volna csak úgy kidobni.

Szóval ezt a táskát varrtam, aminek több érdekessége is van:
Az egyik érdekességet már leírtam, hogy igazándiból kabátból készült!
De a számomra érdekes és idáig egyetlen dolog csak belülről látható:

Igen, cippzáros belső zseb! Tudom, hogy ez sokatoknak nem nagy dolog, de nekem hatalmas mumusom volt! Már nagyon régen szerettem volna, hogy belső zárható zseb is legyen a táskámon! Ezen a blogon találtam egy külföldi leírást, de Lidérckénél is láttam mobilzseb leírást, úgyhogy rászántam magam:)
Érdekesség még, hogy a bélés az egyik nagymamám régi ruhájából van, a belső zseb belseje pedig...

...a másik nagymamám függönye volt régen! :)

Tudom, hogy nem tökéletes a belső zseb varrása, de annyira örülök,hogy sikerült! Amúgy nem is olyan nagy ördöngősség!:) Most már így utólag :D
Most már csak táska záródásként kellene megtanulnom rendesen cippzárt varrni :P

A táskát textilvirággal és gombbal díszítettem.

5 megjegyzés:

Pampalini Anikó írta...

Nagyon tuti táska! Nekem tecccik :-)
és éljen az újrahasznosítás!!!

Erika írta...

Milyen jól tetted, hogy újrahasznosítottál! Nagyon tetszik a táska, jó kis fazont találtál ki hozzá, és a zsebet is szépen megcsináltad!! Nagyon ügyes vagy!!!

Chiara írta...

Nagyon szép lett és ötletes! Ami pedig az újrahasznosítást illeti, az bizony példamutató!

bemka írta...

Nekem is nagyon tetszik, ügyes vagy!:)

Hencsilli írta...

Köszi lányok! Már készítés alatt van egy hasonló farmerből is - természetesen újrahasznosítás lesz az is!

Címkék

Powered By Blogger