2011. szeptember 5., hétfő

Katica és Csigu

Elkészültek :D

El is indult már a két jóbarát leendő gazdájához. Remélem, szeretve lesznek:) Első próbálkozásom volt babavarrás terén,szerintem nem az utolsó.
Hátulról így néznek ki:

Sokat gondolkodtam, hogyan oldjam meg a csigaházat és a katicaszárnyat. Végül ilyen kis pántos - hátizsákos megoldást gondoltam ki.
Akinek pici gyereke van biztos felismerte, hogy "Bogyó és Babóca"-ra hasonlítanak, egyedi elképzelésem szerint megvalósítva.

Pihenésképpen varrtam egy pár pzs-tartót is. Ezekből az anyagokból pont annyi volt, hogy ilyen pzs-tartókat ki tudtam szabni belőlük.


Régi farmerből szeretnék táskát varrni... most ennek a mikéntjén agyalok. :)



5 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

Übercukik lettek a babócák!!!!:3
És a zsepitartók is jól néznek ki!:)

Eta írta...

Jaj! Apok a babák nagyon jók! :o))

Eta írta...

Azok - hogy üthettem így mellé?

tipikos írta...

Szenzációs lett a Bogyó és Babóca! :DD

Aledi írta...

Aranyosak lettek nagyon. Jópofa a hátizsákos megoldás. És nem, a babavarrást nem lehet abbahagyni :)

Címkék

Powered By Blogger