2011. május 19., csütörtök

A nyertes és a nyereménye...

A játékomra 18-an jelentkeztetek, a blogszülinapihoz képest kevesebb - de ebből is tanultam - legközelebb majd előre megmutatom a nyereményt :) !

Eska és Viperaeva duplán indult a sorsolásban, mivel eltalálták hogy Hofi Géza egyik régi lemezéről fényképeztem az "Éljen május másodika is" feliratot!

Tehát a jelentkezők:


És a nyertes:


A nyeremény pedig:



Gratulálok Gréti! Remélem, tetszeni fog a táska neked! Címet nem kérek, mert azt tudom - holnap postázom!

Mindenkinek köszönöm, hogy velem játszott!


4 megjegyzés:

Erika írta...

Nem sikerült, de majd legközelebb!!:))
A nyertesnek gratulálok, egy gyönyörű táskával lett gazdagabb!!

eSKa írta...

Hencsi! Örülök, hogy meggyógyultál. Nagyon szép táskát ajándékoztál. Tetszik a csipkés megoldás. Gratulálok a nyertesnek. Örülök, hogy a megfejtést eltaláltam :)

Pampalini Anikó írta...

Nagyon szép a tatyi, és sajnos lemaradtam a játékról, elnyeltek a mindennapok :-(
És örülök, hogy jobban vagy!
És annak is, hogy hasznát tudod venni az üdvözlő táblának!

Napsugárkisasszony írta...

Picit eltűntem a blogvilágból,most vettem észre,hogy nyertem!!!!!!
Úúúúúúúgy örülök!!!Holnap megyek érte a postára!!!:)

Címkék

Powered By Blogger