2011. április 15., péntek

Csereberék és ajándékok hete volt :D

Bizony, ezen a héten rengeteg cserét bonyolítottam le és ajándékot is kaptam.
Mutatom időrendben:

Cili bejegyzését láttam a Textil-adok-veszek blogon, hogy 5 párnája számára feleslegessé vált, tehát menniük kell a háztól! Mivel kiderült, hogy az én munkahelyem és az ő lakása nem messze van egymástól, rögtön lecsaptam a lehetőségre:D Cili nagyon aranyos volt, elhozta a munkahelyemre. Nagyon szimpatikus, jókedvű csajszi, örülök, hogy megismertem őt :)
Cserébe nem kért értük semmit, de azért én megleptem őt egy pzs-tartóval, pár gombbal és csipkével.


A párnák alatt az a takaró van, amit kb. 12 éve horgoltam :) Valahol az első bejegyzéseim között írtam is róla. Fénykorán már azért túl van a takaró, de nagyon szeretem!

Aztán láttam Ghostgirl bejegyzését a Cserebereblogon, hogy piperetáskát szeretne anyagokért cserébe:D Rögtön lecsaptam a lehetőségre:)Közben megnézte a blogom és még a pzs-tartók is megtetszettek neki

Ezeket adtam:


Ezeket pedig én kaptam Ghostgirl-től.


Szintén a cserebereblogon láttam, hogy Edina elcserélné hajsütővasát valamire. Na, erre is lecsaptam :D


A hajsütőt már megkaptam, cserébe a hétvégén elkészítem a horgolt hajpántot pici lányának:D Remélem, tetszeni fog majd nekik:)

Aranka
pedig minden blogolvasójának meglepi ajándékot ajánlott fel. Aki elküldte neki címét, szép ajándékot kapott. Én ezt a szép rózsát kaptam, aminek nagyon szép színei vannak - sajnos a kép nem adja vissza teljesen :(


Nagyon szép:D Még nem tudom, hogy kitűző vagy hajdísz lesz esetleg belőle.

Még egy csere Anival. Neki nincsen blogja, de egy közösségi oldalon meglátta a horgolt sapijaimat és nagyon megtetszett neki.

Ezt készítettem:


Ezt pedig tőle kaptam.


Tönkölypelyva párna. Jól néz ki, igaz? Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz rajta aludni, majd kiderül. Nagyon örülök ennek a cserének is.

Jaj, majdnem elfelejtettem: a Minipiacon pedig eladtam a cipőt is:D

Szóval, ez egy ilyen hét volt:D Nekem tetszett :D:D:D

8 megjegyzés:

Monica írta...

Szuper heted volt!!! És még azt elfelejtetted, hogy mennyi embernek adtál kristálygombát!!! Köszönöm szépen ezúton is, holnap már iszom is az első adagot!

Erika írta...

Jól sikerült heted volt neked (is).
A párnát én is kinéztem magamnak. Csak sokáig gondolkoztam rajta!:((
További szép hétvégét!!!

Aranka írta...

Örülök, hogy tetszik kicsit tartottam tőle, hogy a színjátszóssága talán nem lesz az ízlésed.

Pampalini Anikó írta...

Hűha, én is szeretnék ilyen pazar hetet! Mondjuk jövő hétre....:-)érzed már a kristálygomba valamilyen hatását? csak mert gondolkodom rajta én is

eSKa írta...

Hencsi! Nagyon termékeny heted volt. Majd meséljél a tönkölypárnáról, ha kipróbáltad. A kristálygomba engem is érdekel. Majd ha lesz még szaporulat, én is kérek Tőled. Legyen szép hétvégéd, és ne felejtsél el pihenni :)

Hencsilli írta...

Örülök,hogy velem örültök ennek a mozgalmas hétnek!
A kristálygombát szerintem érdemes kipróbálnotok. Én naponta kb. egy litert megiszok, olyan mintha bodzaüdítőt vagy limonádét innál. A párom viszont csak kevesebbet iszik, mert rá az egy liter nem volt valami jó hatással :( " nem volt képben"-így tudnák fogalmazni. De a félliterrel teljesen jól elvan:D
Kata írjál címet és küldök. Ancsika, neked is? A te címedet tudom:D
A tönkölypárnáról is írok, ha már lesznek hosszabb távú tapasztalataim:D

Pampalini Anikó írta...

Heni drágám! Ettől a gombalétől jó hetem lesz? Mert akkor sokat küldjél :-)
No, komolyan! Félek, hogy nem tudom elszlopálni. Egyébként pontosan mire is van? Olvastam már róla valamelyik blogon, de már nem emlékszem, mik a paraméterei...
Tudod mit? Küldjél, írj postaköltséget priviben,(a számlaszámod megvan, aszem) mit nekem gombalé!? Azt is kibírom,sőt, hátha meg is táltosodom tőle :-D

Hencsilli írta...

Ancsikám, olyan táltos leszel tőle, hogy húúúú :D:D
Átküldök neked egy pár linket, jó? Írok priviben:D

Címkék

Powered By Blogger