2011. február 24., csütörtök

Ceruzatartók és sapi

Nem valami sokmindent tudok mutatni. Nem tudom mi van velem... olyan vagyok mint a hátramenés :) Csomó ötletem meg tervem van, de a megvalósítás valahogy mégsem megy..:(

Két ceruzatartót készítettem, egy elefántos még a kiszabás stádiumában van. Amúgy nem olyan csámpás mint a képen látszik - legalábbis remélem, hogy nem az :P


Ez a sapi pedig arra vár, hogy egy kb. 50 cm átmérőjű gyermekfejre próbáljam, mivel leendő gazdája elég messze lakik tőlem és nem szeretném megutaztatni feleslegesen a sapkát.


Lesz még rajta virág is, csak ugye... hátramenésben vagyok.

2 megjegyzés:

bemka írta...

Termékeny vagy Henikém,és egyre ügyesebb.
Érdekes, hogy mennyire fejlődik az ember ha szereti amit csinál.
Nem akarom ezzel azt mondani, hogy az első munkáid nem voltak szépek, csak éppen eszembe jutott az első babám...és az utolsó :)
Szép napod legyen :))

Hencsilli írta...

De aranyos vagy, köszönöm. Tényleg nagyon szeretem csinálni :D
Nekem is sokszor eszembe jut, hogy miket műveltem még az elején... :) Gyakorlat és lelkesedés teszi a mestert - vagyis a kreatív alkotót!
Szép hétvégét nektek :D

Címkék

Powered By Blogger