2011. január 16., vasárnap

Most esett le a kötőtűmről...

.. ez a színes babatakaró. Hétköznaponként ha volt pár percem, ezt böködtem.


Igazából maradék fonalakat használtam fel hozzá. Szerintetek vállalható? Már nem is tudom, hogy tetszik-e?

Horgoltam hétvégén még egy zöld sapit is, a Meskára szeretném feltenni. Frissíteni szeretném a boltomat, mert eléggé megállt szegénykém.

Elkelt az összes gombom! Már érkezett is farmeranyag cserébe, jövő héten pedig a másik adag anyag is megérkezik.:D

A cserebereblog-gal kapcsolatban kérdezném tőletek: mennyi idő után sikerült nektek meghívót kapni? Én már lassan két hete kértem és még válasz sem jött:(


3 megjegyzés:

tipikos írta...

Miért kérdezed, hogy vállalható-e? Én örülnék neki! Szerintem, ami egyedi, saját készítésű, az minden NAGY ÉRTÉK.
De félretéve a filozofálást, szerintem jó lett, sapival pedig tökéletes "ajándék"! :DD

Hencsilli írta...

Köszi tipikos :) Kicsit elbizonytalanodtam a színekben, hogy passzolnak-e egymáshoz :( Unokanővérem azért biztos örülni fog neki - főleg ha még egy sapit is összehozok :D

sandorne0824 írta...

Nagyon jó!Nekem tetszik!

Címkék

Powered By Blogger