2010. november 26., péntek

Még két angyal és még valami...

Most már tényleg nem mutatok angyalokat egy darabig, már biztos unjátok:P
Ezt a kettőt keményítettem tegnap. A kisangyalkám is kapott egy kis arany szegélyt és most több keményítőt mint eddig.

És még valami....
Hát most kicsit kiakadtam! Szerintetek felismerhetőek a szaloncukraim vagy gondolkodnotok kell mikor ránéztek, hogy úristen mik ezek???? Mert velem most ez történt:( Vittem a tombolaajándékokat és egy szülő megkérdezte, hogy ez mi??? Ennyire béna lennék, hogy nem ismerik fel amit alkotok? Aztán természetesen bemutattam neki az angyalokat( mielőtt még lepkének vagy hálóingnek nézné) és a pzs-tartókat is ( hátha levesestálnak néz ki). Persze csak ez az egy negatív szülő volt, a többiek azért vágták,hogy mik ezek- sőt az egyik óvónéni már rajongott is a szaloncukrokért, hogy majd ilyet készítenek a kicsikkel az ádventi készülődésben.
Veletek történt már ilyen??? Remélem,hogy nem.

Ezt muszáj volt kiírnom magamból - bocsánat, ha valakit fárasztott.

Jövő héten már nem csak angyalkákat mutatok reményeim szerint.
Jó hétvégét Nektek!


10 megjegyzés:

Erika írta...

Légy nyugodt, felismerhetőek a termékeid. Nagyon szépeket alkottál,és a szaloncukornak különleges csomagolása van. Nekem nagyon tetszik!!!

Ida13 írta...

Szerintem is a szülőtárs kelhetett fel ballábal. :)

Pampalini Anikó írta...

Szia!
Olyan szépek a szaloncukraid, hogy az előbb a Meskán "leütöttem" 5 db gyönyörűséget.(Pampalini néven), és ezúton kérdezném, hogy az ott szereplő kisebb méretű angyalkából vállalsz-e még készítést? Szeretnék 5 db-ot, ha van rá időd.
Írok Neked e-mailt is!

Orbis írta...

Azok a szaloncukrok abszolút szaloncukrok!!!
Nem lehet, hogy édesszájú, és neki a szaloncukor csokoládét jelent? :) Az enyémmel tuti ez lenne a helyzet!!!

Iza írta...

Nagyon tetszenek az angyalkáid. Azt szeretném kérdezni velük kapcsolatban, hogy mivel keményitetted ki őket? Nekem olyan folyadékom van amibe beleáztatom, majd pedig vasalással kell megszáritani, és nem tudom ha ugy nedvesen felhuzom valamire akkor ha megszárad ugy is marad? Még sosem keményitettem, ez lenne az első és egy kicsit parázok hogy elrontom.
Ami pedig a szaloncukrorkat illeti, nagyon szépek és felismerhetőek, nagyon is. Gratula hozzuk.

Hencsilli írta...

Lányok, köszönöm a kedves sorokat!
Már le is nyugodtam, biztos édesszájú :)

Ancsika köszönöm a vásárlást, írtam neked mélt :)

Iza, egy pár bejegyzéssel lejjebb láthatsz képet száradó angyalkáimról:) Kimérős parfüm kupakjára állítom őket és a/5 méretű papírt tekerek össze, úgy ahogy a képen látod. Texor-ral keményítem, először csak ráteszem a konvektorra, hogy picit megszikkadjon, utána jöhet a művelet. Közben néha kell igazgatni, hogy biztosan úgy maradjon. Ne izgulj, menni fog - ha van még kérdésed írj bátran:)

katha írta...

szerintem egyértelműen romantikus szaloncukrok :))
Az angyalkáid gyönyörűek, én sajna nem tudok ilyeneket :(
Jártam én is így, de hímzéssel, hímeztem egy rózsaszín papucsos sárkánykát és patkánynak nézték :((

Hencsilli írta...

Jaj, szegény katha:( Akkor sajnos te is tudod miről beszéltem....
Örülök,hogy tetszenek a szaloncukik és angyalkák:D

Iza írta...

Köszönöm a tippet. Megpróbáltam én is. Az angyalkám nekem is jó lett, na de a csillagaim...hát azok semmiképp sem akarnak megkeményedni. Ma újra áztattam őket, vagy 2 órát áztak a lében (a használati utasitásban nem irták mennyit kell áztatni) most kivasaltam és várom az eredményt. Még a végén ki kell próbáljak valami ragasztos keményitést. És időhiányban vagyok, mert ajándéknak készül (ezért nincs bejegyzés róluk) és még ezen a héten el kellene hogy utazzanak.:(

Hencsilli írta...

Örülök, hogy az angyalkák sikerültek. Én még csillagot nem készítettem, de készülök rá, mert szeretnék egy fülbevalót magamnak. Valakinél olvastam, hogy keményítő-hungarocell-gombostűzés.
Hétvégén azért én is bakiztam:D Életem párjának a néptáncos ingét keményítettem, sajnos hígítás nélkül használtam. Ha akartam volna, biztos nem sikerül ilyen keményre! Forró vízben áztattam, csomószor öblítettem, szárítottam, és még így is olyan kemény lett, hogy azon nevettek a többi fiúval, hogy hónaljban biztos dörzsöli:), ami úgy is volt:P Viszont az én szoknyám olyan jó kemény lett, terebélyes asszonyságnak néztem ki :D
Viccet félretéve, remélem sikerül a csillag is:) Olyan kellemetlen, mikor mindig akkor nem sikerül valami, amikor annyira,de annyira kéne hogy sikerüljön:((

Címkék

Powered By Blogger