2010. július 1., csütörtök

Pöttyöske harmadszor :)

Készen van a harmadik pöttyös tatyó Móni barátnőmnek ( neki az első - nekem a harmadik ).Tegnap rábólintott a féligkész táskára, úgyhogy ma gyorsan be is fejeztem.


A táska száját is csipkecsíkkal díszítettem. Belseje világosszürke pamutvászon, mágneszárral záródik. Itt még a vasalás előtti állapotot látjátok.

Ideje lenne már a cippzáros záródást is alkalmaznom, de valahogy mindig elhessegetem magamtól a gondolatot - majd legközelebb! Valamikor csak eljön a legközelebb is.
Nekem tetszik - és Nektek?

Itt nálunk most annyira dörög az ég, mintha a volt laktanyában tartanának valami hadgyakorlatot. Úgyhogy gyorsan le is zárom a mai napi blogolásomat, mielőtt elmegy az áram. :(

3 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nekem is tetszik. :) Mondjuk, én eleve imádom a pöttyöset!

Karina írta...

Aranyos ez a táska, pettyesen olyan kedves, nyári darab! A neszid is nagyon tetszett, csak nem írtam, varrni is ügyesen tudsz, nem csak horgolni!! :)

Hencsilli írta...

Köszi Karina! Hát azért egyik sem megy annyira jól, de igyekszem! Most például a horgolótűt a kezembe sem tudom venni, nemtom miért. Pedig jó lenne már rászánni magam, mert ugy utolsó forduló ... ! Na, majd vasárnap a strandon! Oda a varrógépet úgysem vihetem! :P

Címkék

Powered By Blogger